Klacht: Schade door een te groot pakket voor de brievenbus

Anton Dam op 17 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is vandaag 15-09-2021 een pakket bezorgd. Deze is via de brievenbus naar binnen geduwd waardoor de tochtborstel aan de binnenzijde is afgebroken.

Gewenste Oplossing:

Het leveren van een nieuwe tochtborstel of een financiële vergoeding om er zelf een aan te schaffen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 september 2021 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het kwalijk om te lezen dat een bezorger van PostNL schade heeft toegebracht aan uw woningbrievenbus. Namens PostNL excuses voor deze vervelende situatie en ik kan mij indenken dat u hiervan bent geschrokken. Vanzelfsprekend is het nooit de bedoeling dat er schade wordt toegebracht aan uw eigendom door een bezorger en inmiddels heb ik een onderzoek gestart zodat dit besproken wordt met de medewerker. Er wordt binnen drie werkdagen contact met u opgenomen door de behandelaar. Voor de afhandeling van de schade adviseer u foto's te maken van:

• De schade (gedetailleerd en in zijn geheel)
• Het pakket zoals aangetroffen (in de brievenbus)
• Het pakket waarop duidelijk de barcode, naam en adres zichtbaar zijn

Via de behandelaar ontvangt u een e-mailadres waar u de foto's indien nodig naartoe kunt sturen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Anton Dam