Klacht: Schade door een te groot pakket voor de brievenbus

Anton Dam op 17 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is vandaag 15-09-2021 een pakket bezorgd. Deze is via de brievenbus naar binnen geduwd waardoor de tochtborstel aan de binnenzijde is afgebroken.

Het leveren van een nieuwe tochtborstel of een financiële vergoeding om er zelf een aan te schaffen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 september 2021 om 10:07 geantwoord

Geachte heer,

Ik vind het kwalijk om te lezen dat een bezorger van PostNL schade heeft toegebracht aan uw woningbrievenbus. Namens PostNL excuses voor deze vervelende situatie en ik kan mij indenken dat u hiervan bent geschrokken. Vanzelfsprekend is het nooit de bedoeling dat er schade wordt toegebracht aan uw eigendom door een bezorger en inmiddels heb ik een onderzoek gestart zodat dit besproken wordt met de medewerker. Er wordt binnen drie werkdagen contact met u opgenomen door de behandelaar. Voor de afhandeling van de schade adviseer u foto's te maken van:

• De schade (gedetailleerd en in zijn geheel)
• Het pakket zoals aangetroffen (in de brievenbus)
• Het pakket waarop duidelijk de barcode, naam en adres zichtbaar zijn

Via de behandelaar ontvangt u een e-mailadres waar u de foto's indien nodig naartoe kunt sturen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Anton Dam