Klacht: schade door chauffeur van DHL

op 30 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 3 juni 2021 heeft een chauffeur mijn auto geraakt en een paal uit de grond gereden. Ik was gelukkig thuis en sprak de chauffeur hierop aan. Het enige wat ik kreeg was een grote mond en dat ik niet zo moest zeuren. Hij weigerde zijn naam te geven sprong terug zijn bus in en ging ervandoor. Gelukkig had ik een foto van zijn kenteken gemaakt. Ik heb diezelfde dag hun formulier ingevuld en zou met 5 werkdagen een reactie krijgen. Na twee weken (want het was zo druk) nog steeds geen reactie. Toen weer gebeld met hun klanten service en er was geen klacht op mijn email adres bekend. Medewerker gaf mee een mail adres ([email protected]) waar ik mijn claim nogmaals moest indienen. Dit gedaan en ik wacht nog steeds op antwoord. Inmiddels zijn we bijna twee maanden verder en zit ik met ruim 1700,- aan schade.

Vergoeding van de door de chauffeur veroorzaakte schade.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juni 2021 om 09:52 geantwoord

Goedemorgen,

Dank voor uw bericht waarin u aangeeft nog niets te hebben vernomen van de afdeling claims.

Ik kan me goed voorstellen dat het een vervelende situatie is voor u. Zoals mijn collega al aangaf in de mailcontact, is de claim waarschijnlijk niet compleet/juist ontvangen omdat de bijlages niet groter dan 8MG mogen zijn. Ik zie dat u inderdaad een rechtstreekse e-mailadres hebt ontvangen van de afdeling claims, ik ga er dan ook vanuit dat uw claim spoedig in behandeling zal worden genomen (indien u uw claim nogmaals per mail hebt verzonden).

Sorry voor al het ongemak!

Met vriendelijke groeten,
Kamile

Heeft op 30 juni 2021 om 10:11 geantwoord

Hoi Kamile,

Je \"gaat ervan uit\" dat de claim spoedig in behandeling zal worden genomen. Op basis van wat ga je hiervan uit? Het klinkt meer als een aanname die niet ergens op gebaseerd is. Zouden jullie kunnen nagaan of mijn claim inderdaad nu wel in jullie systemen staat?

Tjalling Kikkert

Alle klachten die gemeld zijn door tkikkert