Klacht: SCHADE DOOR CHAUFFEUR

op 05 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 april heeft een chauffeur met zijn auto schade veroorzaakt aan de opstal van een huis. Helaas geen kenteken genoteerd
Contact gezocht met Post NL e-mail ontvangen van Jürgen Obbema
Serviceteam Consumenten
PostNL Pakketten Benelux B.V.
nadien via e-mail kosten opgegeven en foto\’s opgestuurd.
Jurgen Obbema zou de stukken doorsturen ter behandeling op 9 mei 2016. Wij weten niet wie het in behandeling heeft. Op 17 juni en 3 augustus herinnert zonder reactie ( telefonisch niet te vinden/bereikbaar ?)

Gewenste Oplossing:

als er contact op genomen wordt. juiste contact persoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer van Rijswijk, Uit uw bericht begrijp ik dat een chauffeur schade heeft veroorzaakt aan de opstal van uw huis. U heeft hierover contact opgenomen, maar verder geen reactie meer ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is, mijn excuses voor het ongemak! Ik wil graag het één en ander na kijken naar aanleiding van uw klacht. Kunt u mij vertellen onder welk case nummer deze klacht is geregistreerd? Of heeft u de 3S code die deze chauffeur bezorgd heeft? Ik hoor graag van u. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht FVR

10 maanden geleden - De zending was bij overburen .Bij het wegrijden werd het kippenhok geraakt schade € 2049,-- In de e-mails van Jurgen Obbema staat de volgende referentie: Uw navraag 5254VT 04 Timmermans/ Onze referentie 02762644 [ ref:_00D30VG9Y._500D0 [ ref:_00D30VG9Y._500D019nY3h:ref ] Ik hoop dat je hier wat mee kunt. e-mail info@grbadviesgroep.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 september 2016 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Rijswijk,

Bedankt voor uw reactie. Wat ontzettend vervelend dat de afhandeling van deze zaak zo lang op zich laat wachten. Mijn excuses daarvoor.

Ik heb voor u contact gezocht met de behandelende afdeling. Zij zullen deze zaak opnieuw oppakken. Ik heb hen gevraagd de uitkomst van uw melding aan u terug te koppelen, zodat dit kan worden opgelost.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over onze een van onze diensten, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 07 september 2016 om 16:03 geantwoord

Ik wacht eerst af of men contact met me opneemt!
Ik zou graag zelf een telefoonnummer of e-mail adres willen hebben van de directe behandelaar.

Reactie van de melder van de klacht FVR

8 maanden geleden - na 7 september is er contact geweest met Dhr Timmermans. PostNL zou er zelf op terugkomen. Niet dus. Ik heb al eerder gevraagd om een contactpersoon met telefoonnummer zodat we rechtstreeks contact kunnen leggen. tel 013-4674388

Alle klachten die gemeld zijn door FVR