Klacht: Schade betalen aan krassen buitenzijde bijrijders spiegel, die er al zaten

op 14 juni 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Bij het ophalen ontvang je een rapportage pre-inspection vehicle ,welke naar je mailadres wordt gestuurd. Dit gebeurde op 23 mei in Belfast. Bij retour werden er krassen op de bijrijders spiegel geconstateerd. Dit was geen issue aldus de inspecterende employee. Hij zei: deze poetsen we zo weg Echter ik werd wel verplicht een schade rapport in te vullen. Op de hierop volgende ontvangen receipt werd 82 UK pond gerekend 35 UK pond voor administratiekosten. Ik ging verhaal halen bij de verhuurbalie binnen in de luchthaven Belfast. Ze deden echter niets. Ik wilde de klacht ter plekke op de locatie bespreekbaar maken. Bij thuiskomst in Nederland op 4 juni opende ik mijn mailbox. Volgens de daarop geplaatste foto´s van het pre-inspection report zaten er al krassen op deze bewuste spiegel (foto 2) op deze template.

Ik verwacht dat het totale bedrag van 82UK pond 35 wordt terugbetaald. Dit is een vorm van oplichting. Ik heb pas bij thuiskomst de mail met het bewijs gezien. De balie medewerker in de luchthaven Belfast had ook deze pre-inspection form kunnen raadplegen, alvorens mij gewoon weg te sturen.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertz over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door G.Rappard