Klacht: Schade auto door DHL chauffeur

op 30 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26 augustus heeft DHL chauffeur onze auto beschadigd. Inmiddels zijn meerdere emails verzonden. (Inclusief foto’s schade, zendingsnummer en foto van voertuig+kenteken(DHL)(deze ontvangen via getuige). Eenmalig email ontvangen mbt ontvangst mail. Daarna nooit geen respons ontvangen op andere mails. DHL neemt niet haar verantwoordelijkheid dit probleem tot een gewenste effect op te lossen.

Gewenste Oplossing:

dat schade aan ons voertuig wordt uitgekeerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juni 2017 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Ik adviseer u een email te sturen naar de directe afdeling claims.insurances@dhl.com. Zij zullen uw claim in behandeling hebben. Onze excuses dat het een en ander zo lang moet duren en ik hoop dat we het snel met u kunnen oplossen. Ik heb vanuit de klantenservice helaas geen inzicht op uw dossier.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 juli 2017 om 14:38 geantwoord

We hebben al meerdere emails verzonden naar claims.insurances@dhl.com, foto schade, foto zendingsnummer en foto voertuig DHL inclusief kenteken welke verkregen via getuige. Het ongeval heeft plaatsgevonden op 26 mei 2017 en de schade is nog steeds niet uitgekeerd. We hebben het gevoel dat DHL haar verantwoordelijkheid niet neemt.

Alle klachten die gemeld zijn door thishwedo