Klacht: SCHADE AAN VERZONDEN ITEM.

op 22 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

een zeer goed verpakt pakketje richting Italie 8x noppenfolie om het voorwerp plus ijskast karton, we dachten goed verzekerd maar nee ze keren zonder een echte op gaaf van redenen geen euro uit. tip aan iedereen ga niet in zee met post nl. ze zijn echt ONBETROUWBAAR. voor een goede beeldvorming; we hebben meer internationale pakketjes verstuurd die allen heel goed zijn aan gekomen. voor mij nooit meer post.nl. we zullen dit bericht op alle sociale media plaatsen.

als er ECHT wordt gekeken naar de schade en de mensen die dit moeten afhandelen niet de opdracht krijgen van hogerhand om alles per definitie af te wijzen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Maliepaard, Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending naar Italië heeft verstuurd, waarvoor u een schadevergoeding heeft aangevraagd omdat deze beschadigd is aangekomen. Helaas heeft u te horen gekregen dat vergoeding van de schade niet mogelijk is. Graag zou ik dit voor u nakijken. Zou u mij hiervoor de 3s-code toe kunnen sturen? Ik wacht op uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht spitmaliehorstpaard

1 jaar geleden - Geachte , Uw vraag betreffende de 3S code hierbij volgt de code: 3SKAAG073720 Hopende u van dienst te zijn geweest, Hoogachtend M.M. Maliepaard

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Maliepaard, Bedankt voor het versturen van de code. Ik heb aan de hand van uw code gezocht naar eerdere contactmomenten aangaande deze zending, maar ik kan helaas geen resultaten vinden. Op welke wijze heeft u hiervoor contact met ons gehad en wat is er precies besproken? Ik hoop dit graag van u te horen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Maliepaard, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 09:43 geantwoord

Geachte mevrouw Maliepaard,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door spitmaliehorstpaard