Klacht: schade aan poort

op 06 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Doordat de postbode een doos met schoolboeken over de poort heeft gegooid en wij bij thuiskomst de poort hebben geopend, is deze doos met boeken tussen de elektrische poort en de muur gekomen en daardoor is de elektrische aandrijfarm ontwricht.

Ik het post.nl gebeld en na 10 dagen bericht gekregen dat ze er niks aan konden doen omdat de desbetreffende postbode niet meer werkzaam was binnen post.nl???

wanneer de elektrische aandrijfarm van de poort gemaakt is

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 september 2017 om 11:53 geantwoord

Geacht heer Dings,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger een doos met schoolboeken over de poort heeft gegooid waardoor de elektische aandrijfarm beschadigd is geraakt. Allereerst mijn excuses voor deze gang van zaken. Ik kan me voorstellen dat u hier graag een oplossing voor wilt en reageer graag op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat het onderzoek naar deze situatie momenteel nog loopt. Volgens de informatie die ik zie heeft de behandelaar van het onderzoek u op 1 september een e-mail gestuurd en hierin gevraagd om meer informatie. Ik adviseer u te reageren op deze e-mail, dit is de snelste manier om de informatie bij de juiste afdeling terecht te laten komen. Omdat ik zelf geen inhoudelijke informatie heb over het verloop en de afronding van het onderzoek adviseer ik u in geval van verdere vragen ook contact op te nemen met de behandelaar van het onderzoek. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Heeft op 09 oktober 2017 om 13:47 geantwoord

na alles gemaild te hebben wat PostNL wilde hebben, bleef het radiostilte. De enige mail die ik terug heb mogen krijgen is dat mijn mail intern is doorgezet en ik bericht krijg wanneer zij een terugkoppeling hebben mogen ontvangen. Daarna nog twee keer gemaild wanneer ik terugkoppeling mag verwachten, maar nog steeds niets gehoord en de poort is nog steeds kapot. Schandalig hoe PostNL met klanten omgaat, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk hun monopoliepositie zijn. Echter ik wil het hier niet bij laten zitten.

Alle klachten die gemeld zijn door funs74