Klacht: Schade aan het pakket en extreme lange levertijd

op 20 maart 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,
Tot mijn grote verdriet kreeg ik afgelopen vrijdag een pakket retour. Omdat de geadresseerde het niet binnen 7 dagen had opgehaald.
Het is echt schandalig. Vanaf het moment dat het pakket retour ging naar de afzender heeft meer dan 1 week geduurd. Toen ik het pakket weer in ontvangst nam hoorde ik het al rinkelen. Compleet aan diggelen. Een pot van Blond Amsterdam. Ingepakt in ik weet niet hoeveel kranten!! Plus nog eens expres verzonden in een doos waar Jenever (dus van GLAS!!) ook in verpakt zitten. Afgeplakt met ducktape, en omschreven met koeienletters breekbaar. Toch is het DHL gelukt om ermee te smijten, andere opties zijn niet mogelijk!
Kortom; was de 1x en tevens de laatste x DHL! Nooit meer. Geef mij maar PostNL. Stuk sneller. En dan maar 2 euro duurder.

Vergoeding aan de gemaakte schade.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 maart 2017 om 11:11 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Het is spijtig om te lezen dan u de zending met schade retour heeft ontvangen en hier wil ik dan ook mijn excuses voor aanbieden. In dit geval wil ik u adviseren hiervoor een claim in te dienen. U kunt het claimformulier vinden in deze link: https://dhlparcel.nl/nl/particulier/service/faq/hoe-kan-ik-een-claim-indienen-restitutie-aanvragen. Uw claim wordt dan door de desbetreffende afdeling in behandeling genomen en verwerkt.

Mijn excuses voor het ongemak dat u door toedoen van DHL heeft ervaren.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door M.F.