Klacht: Schade

op 17 augustus 2017 over Bruna in de categorie Boekhandel

Goedendag , ik heb een klacht over een incident wat bij de Bruna Nijkerk is gebeurd . Ik was 16-08-2017 bij de Bruna in Nijkerk met mijn 2 zoons .
We moesten wat inkopen doen voor onze middelste en onze jongste ging naar de kinderboeken . Onze jongste ( Luuk 10 jaar ) is verstandelijk beperkt en vind de kinderboeken erg leuk .
Hij pakte een boek van Kikker en heeft ( door de zwaarte van het boek ) het boek bij een paar bladeren beet gepakt en toen scheurde er 3 bladzijdes uit . Dit heeft hij natuurlijk niet expres gedaan !
De verkoopster kwam naar mij toe , en zei dat ik het boek nu moest kopen !!! Dit vond ik erg raar !
Natuurlijk kan het boek niet meer verkocht worden maar er bestaat in mijn ogen ook iets van afschrijving ?
Ik werk zelf bij AH ( Nijkerk ) en daar hebben we de service dat als een klant iets laat vallen dit nooit hoeft te betalen ook al is dat een fles champagne van € 9.95 !
Dit heb ik uiteraard vertelt aan de verkoopster maar ze kende geen pardon ! Ik werd eigenlijk erg verdrietig dat er ook niet gekeken werd naar een kind met een verstandelijke beperking want dat ging me nog het meest aan mijn hart ! Het boek kosten ook nog eens € 14.99 !

Ik ben tevreden als ik het geld terug krijg en het boek bij de Bruna achter kan laten !
En dat de verkoopster ( Ellen ) dit niet meer zo afhandelt !

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bruna over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bruna in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bruna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bruna

Heeft op 21 augustus 2017 om 12:47 geantwoord