Klacht: schade

op 10 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdag 3 augustus is door een chauffeur van DHL tegen een betonnen paal aangereden. chauffeur is daarna doorgereden en heeft zich niet bij mij gemeld terwijl ik in de tuin stond. Na 3x gebeld te hebben met medewerkers van HTL die niet veel moeite voor mij hebben gedaan om dit op te lossen.Het is niet netjes van de chauffeur om door te rijden. auto nummer is V665DR mijn adres is weegbreeveld 1 Doetinchem.Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen. Georg Lenssen

Betonpaal recht zetten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 augustus 2017 om 13:55 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Zeer vervelend natuurlijk dat er schade is ontstaan door het toe van een van onze chauffeur waarna deze ook nog eens door is gereden. Hier wil ik dan ook graag mijn excuses voor aanbieden. Ik zou u willen adviseren hier melding van te maken bij de onze claims afdeling. Dit kan via het e-mailadres claims.insurances@dhl.com. Zij zullen dit in behandeling nemen en verder met u afwikkelen.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 13 augustus 2017 om 20:28 geantwoord

nog steeds geen bericht ontvangen van DHL van de schade oke kan proberen via Facebook misschien reageren ze dan wel

Alle klachten die gemeld zijn door lenss151