Klacht: Schaarste in de supermarkt

op 10 oktober 2011 over Aldi in de categorie Supermarkten

Beste Aldi,

Mijn hoogtepunt van ergenis is ten top bereikt ! Zelfs zo erg dat ik dan maar een klacht indien. Of die voor mij van belang is? Nee, ik kom niet meer in de aldi.

Allereerst gaat het om de vestiging in gorinchem,
Aldi-Markt‎
Rosmolensteeg 48-A

Als ik er kom (verschillende dagen en dus waargenomen) is er altijd wel iets wat op is, meerdere producten vaak niet aanwezig.
Afgezien dat het er een pestbende is, prijzen niet goed aangegeven en er altijd maar op allerlaatste moment als het echt niet kan een extra kassa word geopend. Kan ik die problemen wel handelen of een beetje accepteren.

Ik heb het idee als ik bij de Aldi kom dat ik mijn voedselbonnen vergeten ben. Damn wat een leegte aan producten die op zijn! En dan heb ik het eigenlijk met name de achterste koeling van links naar rechts. Zie ook de koeling met vlees,daar is vaak niet 1/8ste van gevuld. Trieste zaak, doe hier iets aan Aldi !

Hoe moeilijk kan het zijn om juist te bestellen en correct de doos open te scheuren en neer te zetten ?!

Producten aanvullen, jullie willen toch iets verkopen?

Ik kom er voorlopig niet meer. Kan beter de auto starten en alle producten hebben dan producten achteraf nog eens kopen bij andere supermarkt.

Alle klachten die gemeld zijn door klacht013