Klacht: Ondertiteling

op 08 april 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Caiway biedt nog steeds geen ondertiteling via teletekst. Dit was bij mij niet bekend toen ik contract afsloot. Geen ondertiteling maakt het volgen van nederlandse programmas onmogelijk voor doven en slechthorenden. Niet echt klantvriendelijk!! Ik heb hierover eerder een klacht ingediend en toen is mij verteld dat dit begin dit jaar mogelijk zou zijn via een update. Nu 8 april nog steeds niks en het blijft stil hierover !

Wanneer er ondertiteling via teletekst mogelijk is en wanneer men hier eerlijk en duidelijk over is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 10 april 2020 om 12:43 geantwoord

Geachte mevrouw Jansen,

Bedankt voor uw bericht. Het is erg vervelend om te horen dat de ondertiteling nog niet beschikbaar is. We doen er alles aan om dit z.s.m. beschikbaar te stellen. Hiervoor is momenteel nog geen concrete datum bekend.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
Team Webcare Caiway.

Heeft op 10 april 2020 om 16:45 geantwoord

Dat het er nog steeds niet is heb ik natuurlijk door. Aan dat antwoord heb ik niks. Dat ze er alles aan doen is iets wat eerder ook werd aangegeven...ook weten ze nu niet meer wanneer het er wel is i.t.t hiervoor. Toen werd eerste kwartaal gezegd. Dit antwoord zegt me dus totaal niets.

Alle klachten die gemeld zijn door Elske jansen