Klacht: Einde film weggeknipt!

op 01 december 2009 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Vanavond maandag 30 november 2009 presteert SBS het bijna ondenkbare: een filmkijker die het de hele avond heeft volgehouden om – ondanks talloze en ellenlange reclameblokken, plus voortdurend allerlei advertenties voor programma’s in beeld – naar Enemy of the State te kijken, krijgt op het einde van de film als beloning het deksel op de neus. Het einde is er bewust van afgeknipt, en om dat te maskeren is daar nog even snel de aftiteling aangelast!!! Weg ontknoping, weg geïnvesteerde tijd, weg goed humeur. Wat een schande! De reclame moest zeker weer aan, dames en heren SBS6-ers, want na de aankondiging van Hart van Nederland kregen we doodleuk weer een reclameblok in de maag gesplitst. Gaat geld bij jullie dan echt voor alles? Desnoods verkrachten jullie er een film voor, dat maakt blijkbaar niet uit: is dat enkel een lokkertje om de mensen naar je net te lokken? Wij hebben onze buik ernstig vol van jullie: zo’n vooropgezette actie met wegdraaien en aangelaste ondertiteling tart werkelijk elke beschrijving,

twee woedende en zeer teleurgestelde kijkers

Alle klachten die gemeld zijn door Fuego