Klacht: Sauna levering

op 22 juli 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Cc: Leen Bakker
Sent: Tuesday, July 19, 2011 7:42 PM
Subject: Fw: Hartelijk dank voor uw eerste aankoop bij Leen Bakker

Ga van de week internet op met deze manier van schandalige klantenservice

Sent: Monday, July 11, 2011 4:14 PM
Subject: Fw: Hartelijk dank voor uw eerste aankoop bij Leen Bakker

Nog steeds geen reactie mogen ontvangen, jammer.
Ik zal het hier dan ook niet bij laten.

F. van Zanten

Sent: Tuesday, July 05, 2011 1:15 PM

Beste Leen Bakker, Klantenservice,

Helaas de klacht heeft een vervolg en loopt nog door, afgelopen vrijdag 01-07-11 om 13:30 belde een vriendelijke man van de klantenservice van Leen Bakker mij op. Hij reageerde op onderstaande mail met veel excuses en bood gelijk als genoegdoening een Aromatherapiepakket ter waarde van 60 euro aan.
Ik vertelde hem dat ik al zo’n pakket heeft besteld en betaald maar dat het mij er meer om ging dat de sauna vrijdag nog geleverd zou worden met een spoedlevering, Venlo –> Heerjansdam is maar 2 uurtjes rijden, De medewerker zei dat hij direct in overleg ging met zijn chef wat er nog te regelen was en hij zou mij terugbellen.

Niets meer gehoord, dit is een schande, wel werd er om 16:00 door de transportuer gebeld of we maandag tussen 11:00 en 15:00 thuis waren, gevraagd of dat tussen 11:00 en 14:00 kon worden was geen probleem.

Nu maandag tot 14:00 iemand thuis gewacht en niemnad gekomen, via een briefjes systeem op de deur gevraagd via buren voor opvsng en zetten in een (onbeschermd) hok. Het blijkt dat de transporteur 14:45 de sauna heeft afgeleverd, wederom te laat, staat wel op hun afleveringsbon tussen 11:00 en 14;00 BEL JE KLANT EVEN ZOU IK ZEGGEN.

Vandaag dinsdag 05-07-11 aan het uitpakken en jawel het Aromatherapiepakket was niet geleverd, Leen bakker gebeld, ik denk dat ik de zelfde medewerker van afgelopen vrijdag aan de lijn had want met mijn naam alleen wist hij al voldoende en beloofde dat het pakket direct nabezorgd wordt ( op woensdag ?)

De sauna wordt vanavond opgebouwd en ik hoop dat de rest wel klopt en werkt.

Mijnvraag aan U is hoe e.e.a. zo kan verlopen en ben echt benieuwd wat u hier tegenover gaat stellen, ter indicatie een vrije dag voor niets kost mij al meer dan een halve sauna.

Graag zou ik ook namen van medewerker en chef zien.
Wordt vervolgd……

Tot horens en groet,
Fer vann Zanten

To: Leen Bakker
Sent: Friday, July 01, 2011 9:39 AM

Beste Leen Bakker,

Onderstaande zojuist ingevuld, Sauna met toebehoren 13-6 besteld, nu no niet binnen, na een hele week zelf bellen met saunamaker en transporteur zo deze vandaag bezorgd worden. Vrije dag genomen zal is belle hoe laat ze komen, helaas mrneer onze verontschuldigingen voor de miscommunicatie maar sauna wordt maandag 4-7 bezorgd (ik weet niet meer wat ik hoor en nu moet geloven).

Dit is wat anders als binnen 10 werkdagen leveren, alle begrip voor wat uitloop maar ik heb wel een vrije dag genomen wie gaat dat betalen.

Zou graag zien dat de sauna vandaag met een SPOEDLevering alsnog wordt bezorgd. Betalen heb ik ook binnen een minuut gedaan.

Contact vanuit Leen Bakker met een voorstel tot genoegdoening

Alle klachten die gemeld zijn door fzanten