Klacht: Satellietontvanger aan, geen tv-beeld

op 03 oktober 2011 over Philips in de categorie Electronica Merken

Telkens als ik de satellietontvanger aanzet, krijg ik in plaats van een tv-beeld een instellingsscherm met de mededeling: ‘Complete lijst van kanalen kan gewijzigd worden’.
Ik kan dit scherm verwijderen door te kiezen voor: ‘Terug naar vorige scherm’, maar het is vervelend dit steeds te moeten doen.
Volgens CanalDigitaal ligt de oorzaak in een software-update van Philips.
Philips adviseert mij de receiver op te sturen aan E-Care. Maar ik vind dit geen goede service, want ik kan hierdoor voor onbepaalde tijd geen tv kijken en ook ligt de oorzaak waarschijnlijk in de software en kan E-Care dus niks voor mij betekenen.

Software-update van Philips (snel!) of een nieuwe satellietontvanger (zodat ik tv kan blijven kijken).

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Heeft op 07 oktober 2011 om 10:01 geantwoord

Zeer snelle en vriendelijke afhandeling van de klacht door Philips. Het bleek dat CanalDigitaal mij ten onrechte had doorverwezen naar Philips. De medewerker van CanalDigitaal, ene Donovan, werkt er niet meer.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 07 oktober 2011 om 11:56 geantwoord

Philips is niet verantwoordelijk voor het leveren van de software voor dit model decoder. Dit dient te alle tijden door Canal Digitaal verstrekt te worden. Dit heeft Philips ook aan de klant bevestigd.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Van de Beek