Mijn Klacht:
Geachte heer / mevrouw,
Op 20 januari J.l. is er via de website van Sapph lingerie besteld waarbij €75,98 is overgemaakt als betaling voor de producten. Deze waren op dat moment op voorraad en werden snel geleverd zoals de site zelf vermeldde.
Deze info is niet juist gebleken. Tot op heden (dd13 februari 2025) geen levering ontvangen!
Herhaaldelijk contact gezocht met klantenservice via [email protected] zonder enig teken van leven te bespeuren.
Deze klacht staat open voor Bestelnummer WEB00386126 en heeft een openstaand bedrag van €75,98 dat gecrediteerd moet worden. Navraag bij mijn Bank leert mij, dat hun hier geen aandeel in kunnen betekenen.
Hopelijk wordt de bestelling alsnog geleverd.
Aangezien de vele klachten, zal deze hoop als hoogst onwaarschijnlijk worden beschouwd.
Met vriendelijke groet, Jimmy W.
Gewenste Oplossing
Bestelling alsnog leveren of zsm het betaalde bedrag van €75,98 crediteren via de betaalrekening waarmee de bestelling met Bestelnummer WEB00386126 is betaald.
Alvast bedankt.
Gewenste Oplossing:
Bestelling alsnog leveren of zsm het betaalde bedrag van €75,98 crediteren via de betaalrekening waarmee de bestelling met Bestelnummer WEB00386126 is betaald.
Alvast bedankt.
