Klacht: Sapph is nalatig met leveren van bestellingen en geeft geen geld terug

DZJiM op 08 mei 2025 over Sapph in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer / mevrouw,

Op 20 januari J.l. is er via de website van Sapph lingerie besteld waarbij €75,98 is overgemaakt als betaling voor de producten. Deze waren op dat moment op voorraad en werden snel geleverd zoals de site zelf vermeldde.
Deze info is niet juist gebleken. Tot op heden (dd13 februari 2025) geen levering ontvangen!

Herhaaldelijk contact gezocht met klantenservice via [email protected] zonder enig teken van leven te bespeuren.

Deze klacht staat open voor Bestelnummer WEB00386126 en heeft een openstaand bedrag van €75,98 dat gecrediteerd moet worden. Navraag bij mijn Bank leert mij, dat hun hier geen aandeel in kunnen betekenen.

Hopelijk wordt de bestelling alsnog geleverd.
Aangezien de vele klachten, zal deze hoop als hoogst onwaarschijnlijk worden beschouwd.

Met vriendelijke groet, Jimmy W.

Gewenste Oplossing
Bestelling alsnog leveren of zsm het betaalde bedrag van €75,98 crediteren via de betaalrekening waarmee de bestelling met Bestelnummer WEB00386126 is betaald.

Alvast bedankt.

Gewenste Oplossing:

Bestelling alsnog leveren of zsm het betaalde bedrag van €75,98 crediteren via de betaalrekening waarmee de bestelling met Bestelnummer WEB00386126 is betaald.

Alvast bedankt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sapph

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sapph nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DZJiM