Klacht: Nog steeds geen uitsluitsel over aanvraag

Andre99 op 13 augustus 2022 over Santander in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind juli een aanvraag voor een krediet gedaan. Ik heb er al een lopen maar wil deze verhogen om uitvaartkosten van mijn moeder te betalen. Helaas eerst lang geen antwoord, pas na meerdere keren bellen kreeg ik iemand die de aanvraag nog moest doornemen. Aanvullende gegevens verstrekt, alles verstrekt wat hij wilde weten. Daarna nooit meer iets gehoord, ook geen afwijzing. Dat ben ik niet gewend, bij de vorige aanvraag was het binnen één dag allemaal rond!

Gewenste Oplossing:

Alsnog een reactie op mijn aanvraag, zodat ik weet waar ik aan toe ben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Santander

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Santander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andre99