Klacht: Opladers

op 17 maart 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg mijn Samsung A3 niet meer opgeladen dus lang mogen wachten totdat ik eindelijk mijn abonnement kon verlengen met een nieuw toestel. Na eindelijk een nieuwe toestel samsung A7 met oplader uitgekozen te hebben begeeft ook deze oplader het binnen 2 weken. Fabrieksfout in kopadapter krijg ik te horen. Het is de zoveelste keer dat ik een Samsung oplader heb moeten aanschaffen..Kost mij klauwen vol geld dat ik amper heb! Ik vraag mij nu echt serieus af of er expres afgekeurde telefoons en laders bij een abonnement gegeven wordt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik nu echt eens serieus genomen word. Ik blijf maar heen en weer lopen naar de mediamarkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jiocharana