Klacht: Samsung S8 inruilactie + regiovrij simlock buitenland

op 15 december 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hallo, Door KPN met abo een Samsung gekocht in 13/09/17. Meteen oude Samsung telefoon ingestuurd voor de inruilactie. Bevestiging gekregen voor ter waarde van 105 euro. vandaag 15/12/17 nog steeds niets en medewerker geeft een nieuwe datum van 01/01/18. Jammer is dat de gang van zaken .
Het nieuwe toestel Galaxy S8 wat ik in het buitenland buiten EU gebruikte kan ik helaas niet met een andere simkaart gebruiken? Het word verwezen naar Samsung omdat er een regio simlock op zit niets helpt, terwijl het mij was vertelt dat deze Samsung S8 simlock vrij moet zijn ! Weer terug in Nederland ben ik al weken bezig met Samsung om deze simlock met een code die uit Korea moet worden opgevraagd te oplossen.
Aangezien wij als Familie bijna alles van Samsung hebben moet ik vermelden dat Samsung heel wat achteruit gaat met service en product. Men wil een product kopen dat werkt ook zoals het word beschreven simlockvrij!! overal ook in (buitenland) . Service is echter te wensen ook.

Een persoon die echte serieus met oplossing komt, De Schade die ik in het buitenland had omdat ik ervan uitging dat mijn Galaxy S8 simlock vrij zou moeten zijn . De tijd die ik moest insteken voor Samsung om te bellen al die ergernissen die ik ervaar . Ik ben een KLANT ! Ik koop niet iets om alleen erachteraan moet lopen omdat het niet werkt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cengiz Cigdem