Klacht: samsung hypocriet?

op 18 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tv gekocht bij mediamarkt in leeuwarden voor bijna 1000 euro, er stond op een bordje bij dat je er 2 gratis 3d-brillen bij zou krijgen. Nou die krijg je niet zomaar… er moest een formulier gedownload worden van internet, de barcode moest uit de doos geknipt en de kassabon moest erbij. Dit geheel moest opgestuurd worden naar een postbus (dit is dus helemaal niet gratis!) Ik had op internet al gezien dat het klachten regende over deze zg. Smart pack actie en dat Samsung zich niet aan de actievoorwaarde kon houden om binnen vier weken te leveren dus ik hield rekening met vertraginging. Na vijf weken (!) Kreeg ik bericht dat ik het te laat had ingestuurd en dat ik geen recht meer had op de 3d brillen. Het kan zijn dat ik 1 tot 2 dagen te laat heb ingestuurd samsung maar is dit niet een beetje hypocriet en ook heel flauw?

Gewenste Oplossing:

Aulsnog de beloofde brillen

Alle klachten die gemeld zijn door malle33