Klacht: Samsung GT-S8500

op 20 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 10 juli 2010 kocht ik een mobiele telefoon in combinatie met abonnement. Het betreft een Samsung Wave, Type: GT-S8500.

Op de mobiele telefoon is een garantie verleend van 2 jaar na de aankoop. De mobiele telefoon heeft niet de eigenschappen die nodig zijn voor normaal gebruik omdat tijdens het bellen de inkomende audio geleidelijk slechter wordt. Dit terwijl het ontvangst goed blijft. Ook bij bellen op handsfree modus, en met de headphone blijft het probleem zich voordoen.

De verkoper heeft de telefoon inmiddels twee keer opgestuurd en laten repareren in een periode van 21-07-2011 tot 20-09-2011. Helaas zijn de problemen hierdoor slechts van korte duur opgelost, en heb ik inmiddels weer hetzelfde probleem.

Aangezien al meerdere malen is geprobeerd om de klacht door middel van reparatie te verhelpen, heb ik hier geen vertrouwen meer in. Indien het abonnement op korte termijn af zou lopen, en ik de mogelijkheid had om een nieuwe uit te zoeken zou er geen probleem zijn. Maar deze mogelijkheid doet zich pas volgend jaar voor. Ik verwacht een vervangend toestel om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Verder heb ik door het niet naar behoren functioneren van de telefoon, nu 3 maanden nauwelijks gebruik kunnen maken van het volledige abonnement namelijk het internet.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 11:50 geantwoord

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Rubke87