Klacht: Samsung Galaxy S2 loopt telkens vast!

op 07 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Yorick, Heeft u al een software-update uitgevoerd? Deze kun je uitvoeren door de telefoon via de datakabel te verbinding met Kies. Deze software kun je terugvinden op www.samsung.nl. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 25 oktober 2011 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben geen reactie meer van klant ontvangen. Indien er geen oplossing is gekomen, adviseren wij de klant om opnieuw contact met ons op te nemen via www.samsungworld.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door yorick