Klacht: Samsung 3D brillen actie en moviemax tegoed

op 27 september 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 10 juli hebben wij een 3D televisie aangeschaft. Wij hebben ruim voor de sluitingstermijn van deze actie het formulier met de daarbij gewenste bijlagen gestuurd naar Samsung. Tot op heden, 27 september!, nog geen enkele reactie ontvangen. Wanneer wordt dit afgehandeld? Ruin 2,5 maanden is wel erg lang!

Een snelle reactie en afhandeling van deze klacht.

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Goldwing1500, Wij betreuren het feit dat de levering van de SmartPack dusdanig lang op zich laat wachten. Wij delen u echter mede dat, indien uw aanvraag aan de actievoorwaarden voldoet, de SmartPack gedurende de komende 2 weken wordt opgestuurd. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Goldwing1500, Graag horen wij van u of u de SmartPack ondertussen heeft ontvangen. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 25 oktober 2011 om 12:43 geantwoord

Wij hebben geen reactie meer van klant ontvangen. Indien er geen oplossing is gekomen, adviseren wij de klant om opnieuw contact met ons op te nemen via www.samsungworld.nl.

Heeft op 25 oktober 2011 om 18:54 geantwoord

Zeer snel na het plaatsen van de klacht hebben wij de 3D brillen en het moviemax tegoed ontvangen, met daarbij een excuusbrief van Samsung. Jammer dat je eerst zelf actie moet ondenemen maar daarna snel opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door goldwing1500