Klacht: Salontafel niet leverbaar, daarna wel met tot 2 keer toe een beschadiging gelevert!

op 31 oktober 2011 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

In juni een salontafel besteld bij neckermann, tegelijkertijd met onze tvmeubel, stoelen en wastafelkastje. Alles werdt in delen geleverd, en de salontafel kwam maar niet. Paar keer gebeld, met de vraag wanneer de salontafel nou eens binnen zou komen, en dit konden ze nog niet zeggen op dat moment, maar het zou snel zijn, aldus neckermann. Vervolgens zie ik ineens dat het bedrag van de salontafel weer teruggestort is op mijn rekening en dat ik een mail heb van de neckermann met het bericht dat de salontafel ineens uitverkocht is! maar het mooie is: de salontafel staat nog gewoon op de site, en is nog steeds leverbaar alleen dan voor een hogere prijs! van 200 euro naar 270 euro verhoogd! Ik bellen naar de neckermann, blijkt dat dit door de fabrikant komt, die bepaald de prijs van de salontafel, neckermann kan hier niets aan doen. Vindt dit ronduit onbeschoft, wij bestellen iets wat schijnt uitverkocht te zijn, en vervolgens drukken ze er nog een paar tientjes bij de prijs op. Neckermann kon de salontafel ook niet met korting geven, ze konden niets voor me doen. Omdat wij de salontafel erg mooi vonden toch maar besloten om hem dan voor die paar tientjes extra te bestellen. Salontafel zou worden geleverd op 12-10, door een storing werdt dit 14-10. Salontafel helemaal uitgepakt, zat stevig in dozen gepakt. Maar is helaas geleverd met beschadigingen! er zat een dikke grote scheur in de zijkant van de salontafel en ook nog eens een paar kleine scheurtjes boven op het blad. Neckermann weeeeeer gebeld (kost heel wat geld, 30 eurocent per minuut) en ze zouden een nieuwe tafel leveren. Prima, dat is vandaag gebeurd met als resultaat weer een beschadigde tafel. Wij zijn zeer boos en gefrustreerd hierover. Is het zo moeilijk om een tafel te bezorgen zonder beschadigingen? wederom scheurtje boven bij het blad, en aan de hoek van een tafel is het hoogglans wit helemaal weg, alleen maar hout zichtbaar. Dus ik neckermann weeeer bellen, ze kunnen weer een nieuwe leveren, maar weten nog niet wanneer! Dus wordt hierover teruggebeld.

Het zou ons een zeer genoegen zijn als de salontafel zonder schade geleverd wordt, en nog wel deze week. Daarbij zou het prettig zijn als er iets tegen over komt te staan, zoals een korting of een tegoedbon. Wij zijn nu al zolang bezig met dit gezeur, en moeten telkens overal weer achteraan bellen, en zitten met dozen opgescheept. W

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 13 december 2011 om 10:31 geantwoord

Beste Luukanouk,

Wij hebben je telefonisch geïnformeerd.

Vriendelijke groet ,
neckermann.com service

Alle klachten die gemeld zijn door Luukanouk