Klacht: Sagerijnige bus chauffeur

op 27 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 27 Mei 2016 om 12:01 nam ik de bus van Heerlen Station naar de Schaapskooiweg in Heerlen bus #36 richting Jabeek/ Sittard , voor dat we vertrokken stond hij buiten te roken, ik zag dat mensen hem informatie vroegen en hij uit viel en zei “ik ben toch geen praat paal, volgende keer stap ik de bus niet uit” toen dacht ik al! toen hij naar 2 min te laat vertrok was hij echt veelte snel aan’t rijden, dacht echt ben blij als ik hier uit ben.. dus had op het stop knopje gedrukt juist naar dat hij getopt was bij de halte voor dat ik eruit moest maar hij stopte dus niet bij mijn halte, hij was er wat langs gereden en stond bij het stop licht, heb toen hard moeten roepen , hallo en kreeg toen een antwoord terug van wow wow wow, net alsof ik de fout had gemaakt terwijl hij het was, dus toen maakte hij eindelijk de deur open maar door dat ik zo snel uit de bus moest stappen omdat hij bij het stoplicht stond en bang was dat de bus weer zou gaan rijden, want hij was echt niet klant vriendelijk , ben ik vergeten uit te checken terwijl ik hem in mijn hand had en dacht er metteen aan toen ik het merkte maar hij maakte toen de deur niet meer open.. was echt gefrusteerd door deze man en wilde dit even indienen want ik ben nu wel 4 euro kwijt ipv mijn korte rit van heerlen naar de schaapskooi! ik hoop dat julie deze man kunnen aanspreken want zo kan hij niet door gaan met zijn werk!!

Benigna Coleman

Ik zou graag willen dat hij aangesproken word hierover want ik denk dat dit niet de eerste keer is dat hij dit doet..

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door benignacoleman