Klacht: Saeco koffieapparaat.

op 06 maart 2015 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 12 14 koop ik een Seaco koffiemachine. Na 2 maanden gaat het stuk, opgestuurd op 16-02-15. App. komt na een week terug. Het blijkt dat het nog steeds onmogelijk is om koffie te maken.M.a.w. er is niets aan het apparaat gedaan( vlgs de bon is de software geupdated..
weer opgestuurd op 3.3.15. Het apparaat zou vandaag 6.3.15 terug komen helaas voor mij niet dus! Vandaag ben ik opgebeld door E-care en werd mij vertelt dat er onderdelen besteld moesten worden, het was onbekend wanneer ik mijn koffieapparaat terug zou zien. ( Tevens kon mij niet verteld worden welke onderdelen besteld moesten worden!!!!)

Gewenste Oplossing:

Ik ben alleen tevreden met een ander, nieuw apparaat.Ik voel mij erg in de maling genomen door Philips/E-care
Er is van mijn kant totaal geen vertrouwen meer in de E-Care reparatie dienst , de 1e keer is er niets gedaan en nu weten zij niet eens om welke onderdelen het gaat, terwijl ze besteld moesten worden???!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 14 mei 2015 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant is gemaild op 14-05-2015 door de Webcare afdeling van Philips. Gevraagd om gegevens van de klant om naar eerdere reparaties te kijken, apparaat is nu terug bij de klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 21 september 2016 om 11:48 geantwoord

Eindelijk een nieuw koffieapparaat van Philips gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door phs