Klacht: S6 slechte tel terug gehad na reparatie nieuwe belooft maar hoor nu niks meer

op 27 september 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

eachte mevr meneer

De tel hapert zeg ik steeds hij hapert in muziek op internet kijkt blijft veel hangen en met bellen versta ik niemand hapert hij vreselijk stoort… dat doet deze tel van af het begin ik deze tel van u heb gehad na me oude tel ingelevert te hebben bij u..en enorm heet worden met laden ook van af het begin .. ik heb dit meteen gemeld gebeld gemaild. En zijn nu nog meer klachten bij gekomen door hitte laden haarscheurtje erin gekomen voor het laden zat er geen Scheurtje??
Er is nu weer gezegt iemand mij zou bellen voor opnieuw een reparatie maar dat was niet afgesproken en niemand gebeld trouwens ook nog?… ik heb met u medewerker via klachten .nl afgesproken na eerste reparatie nog defect gedrag dan zou er geregeld worden dat ik een ander nieuw toestel kreeg dat is nu?? Niks??… ik heb een ellendige slechte tel van u terug gehad na ik mijne ingeleverd heb met scheur.. terwijl ik een top toestel had verder..en krijg ik een defect werken toestel terug…. ik wil graag mijn eigen oude toestel anders terug met scheur… of een nieuwe zoals nu is beloofd aan mij wat schriftelijk is vastgelegd afgesproken via klachten .nl… ik hoor ook maar niks veel mails geschreven … niks ik vind dit echt te gek voor woorden ik ben klant en betaal u ook niet voor niks lijkt mij…. ik wil wat terug horen ik heb al me tel hard nodig wegens privé omstandigheden ik u schreef..

Ik zoals afgesproken een nieuw toestel zou krijgen na eerste reparatie zo dat zijn ?.. die ik al heb gehad de reparatie ...waar ze niks mee gedaan hebben .. ze hebben 1 x snel gekeken maar niet gebeld en goed gekeken want hij doet het slecht nog steeds..ik wil een nieuwe goede tel
die geen rare dingen vertoond zoals deze... en steeds slechter word ..wij hebben 2 s6 thuis de andere werk perfect heeft deze dingen niet niks werkt perfect ..dus het is een slechte tel die ik terug heb gehad van u na ik mijn oude goeie ingeleverd heb die scherm schade had maar verder ook top werkte voor de scherm schade..deze die ik gehad heb is niet goed
... het hoort niet .. haperen heet worden van het scherm ... ik wil graag geholpen worden goed netjes dit x beloftes die nagekomen worden niet zo... ik heb alles meteen gemeld .. steeds weer als er wat gebeurde maar hoor niks ?.ik wil wat terug horen en juist geholpen worden nu voeld het er niks gebeurt en ik aan het lijntje gehouden word.. ik ben eerlijk heb alles meteen gemeld meteen en zelfs een maand de tel geprobeert of hij verbetert niks blijft slecht .. ik wil graag ook eerlijk geholpen worden en de juiste afhandeling krijgen een nieuwe te die wel goed werkt in ieder geval iets heet word met laden

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 15 november 2016 om 09:54 geantwoord

Beste mevrouw Couvee,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Als wij op uw gegevens zoeken, komen wij uit op 1 polis (Samsung Galaxy 5 Neo). Deze polis staat op niet actief sinds 16-09-2016 vanwege een betalingsachterstand. U heeft geen claim ingediend op deze polis en wij zien niet dat u telefonisch contact heeft opgenomen.

Wanneer er schade is aan het toestel verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar incasso.ace@dynasure.eu om hier de betalingsachterstand op te vragen. Vervolgens kunt u telefonisch contact met ons opnemen voor het indienen van een schadeclaim.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Wecare team Dynasure.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda555