Klacht: [email protected]

op 27 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket met barcode 3STIZS075946663 is niet bezorgd. Eerst een bericht dat het later werd bezorgd. Dan een bericht dat het pakket om 18.00 uur is bezorgd (een leugen) daarna meerdere berichten dat ik het pakket (ruim 30 kg) moet halen bij een service punt.

Gewenste Oplossing:

Dat. het pakket wordt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Mijn excuses dat dit pakket niet bij u is aangeboden, terwijl er in Track en Trace eerst een melding te zien was dat het pakket zou zijn afgeleverd en vervolgens dat de bezorging niet is gelukt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik heb niet de mogelijkheid om het pakket nog op uw adres af te laten leveren als het eenmaal naar een PostNL locatie is gegaan, maar ik wil hier graag een klacht over aanmaken om dit met de chauffeur te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:- Heeft de chauffeur ook geen briefje bij u achtergelaten?- Werkt u deurbel naar behoren? (dit moet ik bij de melding zetten, wanneer er wel een briefje is achtergelaten)Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Stoffer Kats

4 maanden geleden - Dit is niet de eerste keer dat de bezorger niet aan huis bezorgd. De chauffeur. is niet bij mijn huis geweest. De bel is uitstekend. Ik heb een hond die aanslaat als er iemand het erf opkomt. Hij is niet geweest en kon dus geen briefje achter laten. Een van ons blijft in de kamer om te kijken of de bezorger komt. (Voor de goede orde: Wij wonen aan het eind van een doodlopende straat van ongeveer 100 meter) Er was eerst ere een melding dat hij vertraagd. Daarna ontving ik de volgende mededelingenGeachte heer/mevrouw, Vandaag hebben we je pakket bezorgd. Bezorgd om: Vandaag 25 juli 18.00 uur (((OOK het tijdstip waarop het pakket op het servicepunt is bezorgd)))) Bezorgadres: Landbouwstraat 7 9648GA WILDERVANK 3STIZS075946663 Barcode:Afzender: TopdierenshopPostNL Je pakket is bezorgd--DaarnaJe pakket is onderwegGeachte heer/mevrouw,We hebben je pakket vandaag niet kunnen bezorgen. Binnenkort wordt je pakket bezorgd op een PostNL-punt bij je in de buurt. Je ontvangt een bevestiging waar en wanneer je het pakket kan ophalen. PostNL-punt: Kats Bezorgadres: Apollolaan 3 9648CK Wildervank Afzender: TopdierenshopWij waren de hele dag thuis. Het weer was goed. Waarom niet kunnen bezorgen. Ik ga het pakket niet halen bij de Apollolaan in Wildervank Uit alles blijkt dat de chauffeur gewoon niet is geweest.Omdat het niet de eerste keer is dat de chauffeur niet bezorgd verzoek ik u dringend ervoor te zorgen dat de chauffeur het pakket op het servicepunt ophaalt en bij mij thuis bezorgd .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 juli 2020 om 16:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Het is tot mijn spijt niet mogelijk om het pakket alsnog bij u thuis te bezorgen. Mocht het pakket niet afgehaald worden dan zal deze automatisch retour gaan na 7 dagen. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 27 juli 2020 om 17:48 geantwoord

Dit is geen service van PostNL. Met antwoord kan ik niets. Dit is niet de eerste keer dat een bezorger van PostNL geen zin heeft te bezorgen De leverancier heeft ondertussen toegezegd dat het pakket bij mij thuis zal worden bezorgd. Als Post NL dat niet kan zal een ander firma dat zullen doen. Ik wacht af.
Als de leverancier het niet goed geregeld is hij een klant kwijt.

Alle klachten die gemeld zijn door Stoffer Kats