Klacht: vliegreis oslo

A.N.Kraakman op 27 november 2009 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

op 25 november 2009 zou ik met mijn zus een klein weekje naar noorwegen gaan.Heel veel zin in,met ryanair zouden we vanuit weeze gaan vliegen,na eerst een hele lange treinreis gemaakt te hebben,waar we vertraging hebben opgelopen.Aangekomen in weeze op het vliegveld werden we zeer onsympathiek te woord gestaan,we waren te laat om in te checken het vliegtuig was al weg(,dat zou dan op een niet doorgegeven aan ons tijdstip zijn gebeurd.)
Praten was niet moglijk,ook wat andere passagiers werden op een zeer laag niveau behandeld.In de korte tijd dat wij er warenheb ik zowieso en paar gevallen meegemaakt,een man in een rolstoel met zijn vrouw die al veel eerder waren geariveerd dan wij mochten ook al niet meer mee alleen tegen een fikse betaling van zo een 200 euro per persoon wat een schande voor zulke mensen wat toch aan alle kanten al een belasting is.en een echtpaar die alleen afkorting van hun naam op de instapkaart hadden gezet.Ze mochten wel mee maar moesten ook hiervoor 70 eur boete per persoon betalen.Ik wil mensen waarschuwen ga NIET met ryanair mee het is een criminele organistie.Dit is waar ze hun geld vandaan halen.Ze kunnen beter de prijzen tot een (zuiver bedrag maken ) in plaats van van deze mensen misbruik en op deze manier geld afahandig te maken!!!!!!!!!!!Na een kater zelf te hebben na deze vreselijke dag zou ik ECHT zeggen mensen trap er niet in .Het is zonde van je geld EN je energie.

Alle klachten die gemeld zijn door