Klacht: Error op de site

op 20 juni 2010 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Ik wilde een vlucht boeken voor mij en m’n broer. Op het moment dat ik mijn creditcard gegevens had ingevoerd en op ‘boeken’ klikte kwam er een error in beeld. Ik heb een poos gewacht, een paar uur m’n mailbox gecheckt voor een bevestiging maar niks wees erop dat de vlucht geboekt was. Daarom heeft m’n broer een paar uur later een vlucht geboekt, vanaf een ander vliegveld omdat het vliegveld waar ik voor had geboekt er niet meer op stond, en die vlucht boeken lukte wel. Tot dat ik ook een mail kreeg, 5 uur later, dat mijn vlucht bevestigd was. Toen ik naar Ryanair belde zei de mevrouw aan de andere kant van de lijn dat ik waarschijnlijk naar m’n centen kon fluiten omdat de vliegvelden niet overeen kwamen met elkaar, maar dat ik voor de zekerheid een fax kon sturen. Dit heb ik gedaan en nu, anderhalve week later heb ik nog niks gehoord van Ryanair en zitten mijn broer en ik met 4 tickets!

Gewenste oplossing

2 tickets annuleren en daarvoor het geld terug krijgen zodat we nog 2 tickets overhouden om op reis te kunnen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carolaa