Klacht: dure type fouten!

op 20 juni 2010 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Ik wou voor 6 mensen een retourvlucht naar Zweden boeken, tijdens het boeken liep allereerst de site tot 3 keer vast. Toen ik dus voor de 4e keer alle gegevens voor 6 mensen opnieuw moest intypen was ik enigzins een beetje gaar, dislectisch als ik ben, heb ik alles nog 3 keer zorgvuldig nakeken (dacht ik) Maar bij het eindelijk afronden en kunnen uitprinten zag ik dat ik toch 2 kleine typfouten had gemaakt!
Daar ik nog niet online ben ingechecked, keerde ik direct terug naar \\\”mijn vluchtgegevens beheren\\\” en kwam tot mijn grote ontsteltenis erachter dat dit me ook 2x honderd euro zou gaan kosten! Het is weekend dus bellen kan ik niet! Maar ik moet bekennen dat de tranen me nu over mn wangen lopen! Hoe kunnen ze iemand zo afstraffen! De personen zijn tot echt de JUISTE personen…
Ik voel me bijzonder radeloos…wat een fijne bruiloft van mn broer zou moeten worden heeft nu een zwart schaduw randje. Morgen is het maandag en ik hoop dat als ik telefonisch contact wet te vinden er een oplossing is!

Gewenste oplossing

Dat alles bijna TE SNEL gaat. je misschien tot voor de online incheck, spelfouten iig verbeterd kunnen worden, gehele persoon verandering kan ik me voorstellen dat daar kosten aan verbonden zijn, maar als het om een spelfout gaat moet dit gewoon gecorriceerd kunnen worden!

Alle klachten die gemeld zijn door Gwendolyn