Klacht: Ruzie over al een betaalde rekening

Occassion totaal zijn oplichters eerste klas! Enige tijd geleden een auto daar gekocht, een handige getz. Vanaf dag 1 al alleen maar ellende. Op de dag van de koop al stil gestaan met een kapotte accu, dit werd meteen vervangen. Dag 2 een kapotte autosleutel waarin de chip nie meer werkte?..Dag 3 een check engine lampje, wij weer terug en moest de auto worden uitgelezen en kon pas 1 week later. Wij moesten wachten daarop en niet rijden anders verviel de 3 maanden garantie. Na uitlezen konden ze niets vinden en was de boordcomputer gereset. Dit koste ons niets omdat ze niets vinden konden. Nog geen 200km later weer issues, check engine lampje weer. Nu weer terug gegaan en konden laten uitlezen maar paar dagen later. Wij er toch met goede hoop weer heen, maar ze konden weer niets vinden maar het kon wel de dynamo is zijn… het is al een wat oudere auto maar veel niet onder garantie en konden wel daar laten maken voor 600 euro, gereduceerd tarief omdat ze het ook wel vervelend vonden voor ons. En of weet 40 euro even wilde betalen voor he tv uitlezen dit keer.. we ging er n nadenken over de reparatie maar zijn ondertussen naar kwikfit gereden om hem daarond nog een keer te laten uitlezen en zij gaven aan dat er niets mis was met de dynamo maar mogelijk wel bougies of kabels.hebben wel deze laten vervangen a 175 euro, want was goedkoper dan dynamo en net zoveel kans dat het lampje niets meer zou tonen.. 158 km later bling blingeen daar was die weer… moed zakte ons in de schoenen en op Den duur de auto maar gaan inruilen bij een dealer in Amersfoort omdat die nog het meeste terug gaf voor een geïmporteerde auto… wisten wij dus niets van.. is bij de verkoop niets van verteld en ook geen papieren vanuit Duitsland, enkel de laatste beurten uit Nederland. .. Heeft ons ook veel geld gekost bij het inruilen. Nu blijft occasion totaal zeuren en aanmaningen sturen over dat wij nog 40 euro moeten betalen, maar dit is al betaald toen we aangegeven hebben in de winkel dat wij niet de dynamo laten repareren bij hen. Tijdens het praten hebben een geen bon gekregen en niet meer aan gedacht ook tijdens de frustraties. Hierover 2 keer contact gehad, eerst met Bob en zou me terugbellen na wat uitzoekwerk.. niets meer gehoord en nu 2 aanmaning binnen en dreigementen met deurwaarders voor 40 euro… brand aan de telefoon gehad weer,..weer alles uitgelegd en zegt doodleuk.. het staat niet in het systeem dus er is niet betaald en we moeten maar betalen…Door het gezeur en frustratie hebben ze mazzel dat de auto niet Door de schuifpui is terugbezorgd Door mij. NU de rekening betaald voir de 2eerste keer maar nu online, want stress voor mijn vrouw kan zorgen voor veel grotere problemen tijdens een zwangerschap.

Als niemand er meer een auto koop of weet dat de service echt heeeel slecht is en dan zelf beslist. En ik verwacht een restitutie van de 40 euro van de 2e betalingeen, ik zal overal op het Internet gaan waarschuwen van deze wanpraktijken en eigenlijk een vorm van diefstal.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Occasiontotaal Lelystad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Occasiontotaal Lelystad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Grootstemiskoopbijoccassiontotaal