Klacht: ruim 74,00 moet mijn zoon van 12 betalen

op 26 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn zoon moet 74,00 betalen voor een vodafone rekening waar hij gebruik gemaakt zou hebben van; 3669 www.smsadvies.nl
Hij (en ik) snappen er niets van, hij heeft om advies gevraagd om een probleem op te lossen op zijn mobiel via mijn laptop waarbij hij zijn mobiele nummer heeft gegeven.

Gewenste Oplossing:

Als er een fikse waarschuwing naar dat bedrijf gaat en hij dat bedrag niet hoeft te betalen wat zeer onterecht is.
Mijn zoon is 12 jaar!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uit controle van ons klantregistratiesysteem blijkt dat de klacht van deze klant al door Vodafone is opgelost en dat de klant is geïnformeerd. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Reina1965