Klacht: Ruim 5,5 maanden wachten op reparatie bankstel

op 08 juli 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Mijn ouders hebben een bankstel gekocht bij Seats en Sofa, dit lijkt dus al een fout te zijn geweest als ik internet mag geloven. Binnen een paar maanden ging de bank al “doorzitten”. Dat moet niet kunnen na een paar maanden, daar was S&S het ook mee eens. We hebben de bank terug gebracht en netjes een leenbank gekregen, al komt deze bij lange na niet overeen met de kwaliteit en “eissen” die zij hadden bij de aanschaf van het bankstel. Maar nu, ruim 5,5 maanden later hebben we nog steeds geen reactie gehad van S&S over de reparatie, zelf al een paar keer gebeld en de laatste reactie was, dat ze eind Juni contact op zouden nemen. Ook dat is niet gebeurt. De service van S&S iss dus bij deze bar en bar slecht te noemen.

Na zelfs zelf meerdere malen contact op te hebben genomen met het bedrijf, en zij keer op keer niet de afspraak na komen en niet eens het fatsoen hebben om zelf contact op te nemen, willen we het liefst van het complete bankstel af en het geld terug. Een half jaar voor een reparatie van een zitgedeelte van een bank is erg overdreven.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

4 maanden geleden - Geachte heer , mevrouw , , Annie Brankaert-Boerenkamps , , Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen , , onze dank hiervoor . . Wij sturen uw melding door naar het filiaal van aankoop, om u vandaag telefonisch te benaderen over de status van uw meubelen. Hopende u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet ,

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 08 juli 2017 om 07:34 geantwoord