Klacht: Rugtas besteld, betaald, maar niet geleverd.

op 05 oktober 2011 over Riniepaninie in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Riniepaninie

6 jaren geleden - Beste Barteld Hoekman Ik heb naar aanleiding van uw klacht hedenmorgen even gekeken naar uw order. Inderdaad is de tas niet geleverd. Hiervoor excuus. Het door u betaalde bedrag is per direct overgemaakt op uw rekening. Vriendelijke groet Rinus van riniepaninie

Reactie van de melder van de klacht pokerface@zonnet.nl

6 jaren geleden - Beste Rinus van Riniepannie, Ik heb het geld inderdaad op mijn rekening teruggestort gekregen. Ik zou het op prijs stellen als u een volgende keer zelf contact op zou nemen als iets niet leverbaar is, maar kan niet anders zeggen dat u adequaat gereageerd heeft op mijn klacht. Vanmorgen gemeld, vanmiddag geld retour, grote klasse voor de klachtafhandeling. Groet Barteld

Alle klachten die gemeld zijn door pokerface@zonnet.nl