Klacht: RTL4 RTL5, SBS6 en RTL7 doen het niet meer

op 15 oktober 2011 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Net als de persoon voor me heb ik dezelfde klacht sinds woensdagmiddag 12 oktober. Gebeld met de klantenservice van Ziggo, advies een versterker nodig. Gehaald, geen verbetering. Gebeld, je komt er niet meer doorheen door de drukte (zou er een storing zijn?)Donderdag de 13e weer gebeld, advies een nieuwe kabel. Geen verbetering. Advies: Een betere kabel met Kabelkeurmerk en alleen dan kunnen ze garantie geven (op wat?) Gehaald, geen verbetering. Sterker nog de verkoper van de Kabelkeur kabel vertelde ons dat we de zoveelste al waren die dag met hetzelfde probleem (in Etten-Leur). Klantenservice weer gebeld, weer een ander aan de lijn. Probleem zit waarschijnlijk buiten ons huis want er is een storing bekend (dus lag het toch niet aan allle kabels enz). Maar voor de zekerheid komt er eerst (over 5 dagen) een monteur om alles bij ons door te meten. Je koopt je blauw aan spullen die het volgens Ziggo moeten oplossen en uiteindelijk lost het niks op.

Het zou ze netjes staan om de kosten die we hebben moeten maken (€130 euro!) te vergoeden. Bah wat baal ik van die tent.

Alle klachten die gemeld zijn door b4ever@xs4all.nl