Klacht: Sex en blote borsten in Galileo

op 17 april 2016 over RTL 5 in de categorie Omroepen

Hallo,

Afgelopen week keek ik naar het programma ‘Galileo’ waarin een rubriek was over orgasmes. De uitleg over deze rubriek vond ik netjes gedaan maar op de achtergrond hadden een vrouw en een man sex. In het begin zie je weinig maar als volwassenen weet je meteen wat daar gebeurt. Maar gaande weg de rubriek zag men steeds meer sex van de man en vrouw. Eerst de zijkant van een borst maar op een duur zag men compleet de borsten van de vrouw en de man pakte de borst vast. Je zag ook duidelijk de gezichtsuitdrukking van man en vrouw op het sex hebben.

Ik vind dit niet kunnen. Programma werd uitgezonden om 19.30 uur. Genoeg kinderen / tieners vinden Galileo interessant vanwege de wetenschap hier achter en de grappige fimpjes en feiten.

Dat blote borsten van vrouwen niet te zien zijn in programma en film's en series voor 22.00 uur. Ook verwacht ik niet dat voor 22.00 uur te zien is dat vrouw en man met elkaar sex hebben waarbij borsten gepakt worden.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 5

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 5 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door doelpuntdief