Klacht: RR406743943NL

tuszek29 op 10 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo. Ik ben op zoek naar een brief verzonden in Polen (postcode 64-400) naar Nederland ( Dimri Bruggeman Coops Kunststoffen BV Bijsterhuizen 22-19 6604 LC Wijchen Nederland).

Nr RR406743943NL

De brief is geplaatst op 02.08. En het heeft de ontvanger nog steeds niet bereikt. Ik vraag om hulp bij het volgen van het pakket. Er zat een belangrijk document in.

Mijn email:
[email protected]

Bedankt

Ik wil graag weten waar ik het pakket kan ophalen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 september 2021 om 08:34 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u vraagt naar de status van de zending die vanuit het buitenland is verstuurd. Natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover informatie wilt en graag geef ik uitleg.

In ons systeem zijn geen gegevens over deze zending bekend (geweest). Dit betekent dat de zending nog niet in Nederland of door ons verwerkt/traceerbaar is. Mijn advies is de zending nog enkele dagen proberen te vinden via postnl.nl. Als dit geen resultaat oplevert, raad ik aan de verzender te benaderen voor controle van de barcode en meer informatie. Bij onduidelijkheden of te lange overkomstduur, kan alleen de afzender als opdrachtgever bij de eigen postorganisatie een onderzoek laten opstarten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door tuszek29