Klacht: Royalty’s en geen antwoord

op 26 september 2017 over Lecturium in de categorie Uitgever

Geachte heer/mevrouw,

Graag zou ik een klacht in willen dienen bij Lecturium. Ik heb lang geleden, op mijn 9e, een boek uitgegeven bij Lecturium. Veel boeken heb ik niet verkocht, maar het boek lag wel bij Paagman als Paagman aanrader en ik heb er destijds royalty\’s over ontvangen (niet veel). Laatst ontdekte ik (ik ben nu 21 jaar) dat het boek in Amerika is uitgegeven in het Engels bij een andere uitgever? Ik heb hier Free Musketeers, daarna \’Lecturium\’ op aangesproken. Een jaar geleden zouden zij er achter aan gaan, ik heb echter niets meer gehoord. Ik ben zelf naar de uitgeverij in Amerika gaan bellen, maar die zijn niet te bereiken.

Inmiddels heb ik op de test een paar mensen gevraagd het boek in het Engels te bestellen op Amazon. Ze hebben mijn boek allemaal in het Engels ontvangen, maar ik heb hier NOOIT royalty\’s over ontvangen. Bovendien is mij nooit om toestemming gevraagd om het boek in het Engels te vertalen.

Nu heb ik ze opnieuw gemaild met deze klachten, want dit is gewoon schending van auteursrecht. Ze zijn echter nergens te bereiken.

Kunnen jullie me helpen bij Lecturium door te dringen?

Graag zou ik contact willen met Lecturium: ik wil de royalty\'s die ik verdien, een excuses, en mogelijk graag een persoonlijke afspraak met iemand van Lecturium. Zo behandel je mensen namelijk niet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lecturium over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoe.T