Klacht: Rouwpost niet ontvangen

op 05 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 20 augustus 2016 is een goede vriend overleden.
Op dinsdag 23 augustus zouden wij de rouwkaart moeten ontvangen.
Deze hebben wij tot op heden nog niet mogen ontvangen.

Het is dat wij goed contact hebben met onze vriendin, de weduwe, maar als wij een kennis van verder waren, wisten wij waarschijnlijk te laat wanneer de gelegenheid tot condoleren en de begrafenis was.

Ik vind dit niet kunnen, er wordt altijd te kennen gegeven dat rouwpost zorgvuldig wordt behandeld.

Ik wil graag een excuses van u aan onze vriendin.

Sabine de Zwaan
Schokker 48
3891 DP Zeewolde

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 september 2016 om 15:56 geantwoord

Geachte mevrouw Ros,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een aan u verzonden rouwkaart niet is bezorgd. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat u uw melding reeds via een ander contactkanaal aan ons kenbaar heeft gemaakt. U kunt direct reageren op de e-mails die wij u hebben gestuurd, mocht u hierover nog vragen hebben. Wij handelen uw melding langs die weg verder af, om dubbele acties te voorkomen. Ik beschouw uw melding via dit medium als afgerond.

Heeft op 05 september 2016 om 16:03 geantwoord

Graag zou ik zien dat de weduwe een berichtje krijgt, een kaartje of iets.
Nu heb ik alleen maar bericht gekregen dat jullie in het vervolg nog meer zorg zullen dragen voor rouwpost.

Alle klachten die gemeld zijn door Annelinde Ros