Klacht: Rouwkaarten twee dagen te laat bezorgd in Altforst

op 22 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen zondag hebben we twee telefoontjes gehad van kennissen/familie dat er twee mensen waren overleden. Zij hebben afgelopen maandag beide de kaarten op de bus gedaan. Beide zijn vandaag, donderdag de 14de pas bezorgd. Een daarvan had al ons gebeld dat ze gehoord hadden dat de kaarten niet waren bezorgd de ander wisten we niet en blijkt dat we uitgenodigd waren voor de koffie tafel vandaag!!|
Dit is zeer vervelend want daar hadden we graag bij willen zijn.
We vinden het niet kunnen dat de Post in Altforst en vooral rouw kaarten twee dagen te laat worden bezorgd!!!

Excuus en uitleg is het minste wat ze kunnen doen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Soetekouw, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Allereerst gecondoleerd met het verlies. Ik begrijp dat het een zeer kwalijke zaak is dat u beide rouwkaarten met vertraging heeft ontvangen. Ik wil u hier graag mijn oprechte excuses voor aanbieden. Kunt u aangeven of de afzenders de rouwkaarten voor de lichtingstijd van de brievenbus op de post hebben gedaan? En stond uw adres in beide gevallen correct op de envelop vermeld? Ik zie uw reactie graag tegemoet, zodat ik hier melding van kan maken. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Mireille en Wilfred Soetekouw

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor uw reactie, Alle andere kaarten in andere dorpen waren wel op de dinsdag bezorgd. Heb begrepen van degene die ze opgestuurd hadden dat deze op tijd zijn verstuurd en zelfs ook dmv een code gescand waren of deze juist waren!, weet niet wat dat precies inhoudt.(allen zijn gelijkertijd ingeleverd). En als het te laat ingeleverd zou zijn zou het de woensdag aangekomen moeten zijn en niet pas de donderdag. Adressen stonden juist op de envelop vermeld. Heb begrepen dat bijna iedereen in Altforst die een kaartje toegestuurd had gekregen dit probleem had behalve op een adres in een straat(driesweg) aan de andere kant van het dorp. Met Vriendelijke Groet Wilfred en Mireille Soetekouw Boonakker 15 Altforst

Heeft op 22 september 2017 om 13:22 geantwoord

Geachte heer Soetekouw,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw dierbaren. Uit uw bericht begrijp ik dat u twee rouwkaarten pas op donderdag in plaats van dinsdag heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier heel erg teleurgesteld en boos over bent. Mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Spijtig genoeg kan ik de gemaakte fouten niet meer herstellen. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de afdeling die verantwoordelijk is voor de postbezorging op uw adres. De leidinggevende zal dit bespreken met de betrokken personen en zal erop toezien dat er extra aandacht aan de aflevering van uw post zal worden besteed. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses.

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/ Ik wil u veel sterkte wensen met het verwerken van uw verlies.

Alle klachten die gemeld zijn door Mireille en Wilfred Soetekouw