Klacht: rouwkaarten niet binnen 24 uur bezorgd

op 21 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben bezig met de uitvaart van Mw. J.F. Zwaan – Heinen in Bunschoten. Ik heb dinsdag 5 september op tijd de rouwpost in de verzendenveloppen ingeleverd bij het postagentschap van Post.nl.

Kreeg woensdagavond van haar echtgenoot een telefoontje dat er in delen van Nijkerk en Harderwijk nog geen rouwkaarten waren bezorgd.

Dit is mij in juli ook al overkomen met rouwpost die bezorgd moest worden in Hardenberg. Deze had op zaterdag bezorgd moeten zijn, maar kwam op dinsdag pas aan.

Gewenste Oplossing:

Als ik vanaf nu geen klachten krijg van families.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer De Jong, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u rouwpost heeft verstuurd met een rouwverzendset maar een deel is niet aangekomen. Dit is zeker niet de bedoeling en ik wil u daarom mijn oprechte excuses aanbieden. Heeft u hier al een registratie voor laten aanmaken zodat er naar gekeken is? Hoeveel brieven heeft u verstuurd? Hoeveel brieven zijn aangekomen en hoeveel niet? Ik maak hier graag een melding vooraan. Rouwpost moet natuurlijk met extra zorg behandeld worden en moet zeker aankomen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer de Jong Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 september 2017 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Jong,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Uitvaartverzorging P.F. de Jong