Klacht: Rouwkaarten niet aangekomen

op 26 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is maandag 29-08-2016 een pakket rouwkaarten afgeleverd.
Nu blijkt dar er in ieder geval op 2 adressen deze rouwkaarten geheel NIET zijn aangekomen tot op de dag van vandaag.
Dit was en is nog steeds een kwalijke zaak.
Betreft de levering in gemeente Hoogeveen en gemeente Midden Drenthe.

Gewenste Oplossing:

Diepgaand onderzoek en excuus, wat natuurlijk erg gemakkelijk is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Tangenberg, Bedankt voor uw bericht. Allereerst mijn oprechte deelneming. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat door u verzonden rouwkaarten niet zijn ontvangen door de geadresseerden. Dit had niet mogen gebeuren. Langs deze weg biedt ik u mijn excuses aan voor deze gang van zaken. Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding af te handelen. Kunt u, in een reactie op dit bericht, de volgende gegevens aanleveren: - locatie/brievenbus of de code van uw verzendset; - NAW van de geadresseerden; - verzenddatum. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Tangenberg, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Tangenberg,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Be Tangenberg