Klacht: rouwkaart te laat

op 07 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

een paar jaar geleden kregen wij een rouwkaart te laat , m.v.gde begrafenis was inmiddels geweest, nu vandaag krijgen we weer een rouwkaart, en afgelopen zaterdag 21 mei is de begrafenis geweest , en we zitten nu op 24 mei dat de kaart binnen komt. ik vindt het diep treurig dat dit in deze tijd nog gebeurd. en wij op deze manier al twee keer geen afscheid hebben kunnen nemen . m.v.g. W Schoehuijs in Burgervlotbrug

Als de rouwkaarten zo wie zo op tijd binnen zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Schoehuijs, Uit uw bericht begrijp ik dat u een rouwkaart te laat heeft ontvangen. Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege de gevoelige omstandigheden waaronder ze verstuurd worden. Ik vind het daarom erg vervelend dat de rouwkaart te laat is bezorgd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Kunt u mij vertellen wanneer u deze kaart had moeten ontvangen? Dan kan ik een klacht voor u registreren. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht pension11

9 maanden geleden - tja wanneer ik de rouwkaart wil ontvangen, niet als de persoon al begraven of gecremeerd is, als de persoon op 21 mei 2016 wordt begraven of gecremeerd , en de kaart komt op 24 mei ,dan is het wel de bedoeling dat de kaart zo wie zo voor 21 mei 2016 bij mij in huis is .zeer zeker een dag of 4 a 5 eerder . en ik vindt het treurig dat jullie al voor de tweede keer met een excuus er van af komen .

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Schoehuijs, Ik betreuren natuurlijk het feit dat u de kaarten te laat hebt gekregen. Dit moet absoluut voorkomen worden. Sterker nog, dit had nooit mogen plaatsvinden. Ik zou graag van u willen weten wanneer de kaarten door de afzender op de post zijn gedaan? Hierdoor kan ik wellicht achterhalen waar de fout heeft plaatsgevonden. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Schoehuijs, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 17 juni 2016 om 11:45 geantwoord

Geachte heer Schoehuijs,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.
We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door pension11