Klacht: Rouwkaart niet gekregen

op 25 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer of mevrouw,

Afgelopen zondag is mijn moeder na een ernstig ziekbed overleden. Gisteren heb ik samen met mijn broer, schoonzuster en vader de crematie van mijn moeder geregeld. De kaarten zijn via Yarden, de uitvaartverzekering, verzonden. Een aantal zijn aangekomen, maar de rouwkaart, die aan mij is geadresseerd, niet. Ik vraag mij af wat hier mis is gegaan. Want ik vind dit op zijn zachtst gezegd GROF SCHANDALIG!!!!!!

Want deze rouwkaart kan ik als herinnering aan mijn moeder gebruiken. Ik heb erover gebeld, en er zou naar gekeken worden. Ik heb nog niets op de deurmat gezien.

Wanneer ik morgen nog niets heb ontvangen, dan zie ik mij genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen.

Hoogachtend,

E. Boogaard

Dat ik te horen krijg, waar het is misgegaan. Verkeerd bezorgd misschien of ergens blijven liggen?

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht E. Boogaard

3 jaren geleden - Inmiddels heb ik de rouwkaart ontvangen. 1 Dag later dan zou moeten, maar goed bij deze opgelost. Groet E. Boogaard

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 oktober 2017 om 15:37 geantwoord

Geachte heer Boogaard,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw moeder. Uit uw bericht begrijp ik dat u rouwkaarten heeft verzonden, maar dat de rouwkaart voor uw eigen adres met vertraging is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat u hier heel erg teleurgesteld en boos over bent. Mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Uw melding is naar aanleiding van uw telefonisch contact doorgegeven aan de bezorgafdeling, zodat zij extra alert zullen zijn op de bezorging van uw post. Goed om te vernemen dat u de post een dag later alsnog heeft ontvangen, de vertraging in de bezorging kan ik tot mijn spijt niet meer herstellen of terugdraaien. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken.

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/ Ik wil u veel sterkte wensen met het verwerken van uw verlies.

Alle klachten die gemeld zijn door E. Boogaard