Klacht: Rouwkaart niet bezorgd.

op 28 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij zijn kleinkind is de rouwkaart van opa niet bezorgd.
Dit had moeten gebeuren op zaterdag11 november.
Anderen kregen hem op die dag wel.
Postbezorger verantwoordelijk?
Waar is die rouwbrief gebleven ?
Bezorging had moeten gebeuren in de buurt van de rotonde in Montfort Limburg.

Als we weten waar de rouwkaart is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Cremers-Krijn, Allereerst wil ik condoleren met uw verlies. Ik wens u veel sterkte in deze moeilijke periode. Het spijt mij te moeten vernemen dat een rouwkaart niet is aangekomen. Als u mij wat aanvullende informatie kunt geven, registreer ik namens u een klacht. Ik begrijp dat u de afzender bent? Heeft u gebruik gemaakt van een rouwverzendset? Op welke dag zijn de rouwkaarten verstuurd? Zijn er andere rouwkaarten die niet zijn aangekomen? Ik zie uw antwoord graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Rouwbrief Jan Krijn

1 jaar geleden - Er is 1 rouwkaart bij familie te laat aangekomen.

Reactie van de melder van de klacht Rouwbrief Jan Krijn

1 jaar geleden - Ja via rouwenvelop verzonden.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Cremers/Krijn, Dank u wel voor de aanvullende informatie. Uit uw bericht begrijp ik dat de brief nog wel is aangekomen. Wanneer is deze brief precies bezorgd? Zou u mij willen vertellen wat uw relatie met de overledene is? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Rouwbrief Jan Krijn

1 jaar geleden - De brief is 5 dagen later bezorgd. De overledene is mijn vader.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Cremers-Krijn, Hartelijk dank voor uw aanvullende informatie. Wilt u mij ook de code van de rouwverzendset sturen? Deze begint met 3SVSR. Op die manier kan ik uw klacht registreren en doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 10:34 geantwoord

Geachte mevrouw Cremers-Krijn,

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Heeft op 21 december 2017 om 11:11 geantwoord

Er is geen oplossing en het is sowieso te laat.

Reactie van de melder van de klacht Rouwbrief Jan Krijn

11 maanden geleden - Laks.... Een hekele kwestie en dan duurt het zo lang. Het is sowieso niet goed te maken maar jullie doen alsof het niet uitmaakt. De gewoonste zaak is. Steeds vroegen jullie om meer info. Er ging steeds veel tijd overheen. Kon die info niet in 1 keer?

Alle klachten die gemeld zijn door Rouwbrief Jan Krijn