Klacht: Rouwkaart …dag na de uitvaart pas ontvangen

op 25 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heel triest…rouwkaart van mijn tante pas ontvangen een dag na de uitvaart

Gewenste Oplossing:

Rouwkaarten hebben altijd voorrang!!!....er wordt hier in Tull en ' t Waal zelfs op zondag post bezorgd.....maar rouwkaart te laat....heel triest terwijl in schalkwijk (een dorp verderop) wel de rouwkaarten op vrijdag bezorgd zijn..de uitvaart was maandag...en ik kreeg hem dinsdag....slechte zaak!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte mevrouw van Dorst, Hartelijk dank voor uw bericht en mijn excuses voor onze late reactie. Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw tante. Ik kan mij voorstellen dat het enorm belangrijk voor u was dat u juist deze post op tijd zou ontvangen en wil u daarom mijn oprechte excuses aanbieden. Rouwkaarten horen inderdaad altijd met voorrang bezorgd te worden, dus het is zeer spijtig dat dit in dit geval niet is gebeurd. Graag maak ik hierover dan ook een klacht aan, zodat we er in het vervolg scherper in zijn. Zou u mij daarvoor kunnen aangeven op welke dag en vanuit welke plaats de rouwkaart is verstuurd? En is er gebruik gemaakt van de rouwverzendset door de afzender, of zijn de rouwkaarten los verstuurd? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte mevrouw van Dorst, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Dorst,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Lenie van dorst