Klacht: Rouwbrieven m.b.t. de condoleance/crematie van mijn vader.

op 05 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vader is op 30 juni overleden. Op 1 juli heb ik vóór 18:00 uur de rouwkaarten in de daarvoor bestemde enveloppen in de bus gedaan. Vandaag 4 juli was de condoleance. Meerdere mensen gaven aan GEEN kaart te hebben ontvangen. Ook heb ik buitenland kaarten verzonden met voldoende porto. Ik ben iedereen maar gaan bellen om mede te delen dat mijn vader overleden is. En wat de data zijn(waren) voor condoleance/crematie. Ik vind het schandelijk dat deze post niet of niet op tijd bezorgd wordt. Temeer daar er mensen zijn die nu geen afscheid kunnen nemen.

Gewenste Oplossing:

Minimaal restituering van de portokosten. Geraamd op 125 kaarten , waarvan 110 binnenland en 15 buitenland. waarvan 10 binnen Europa (dus extra zegel) en 5 buiten Europ (meerdere zegels).

Alle klachten die gemeld zijn door boca 108