Klacht: Rouwbrief

[email protected] op 27 maart 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wacht tevergeefs op rouwbrief uit Heiloo.
Post is vandaag al bezorgd.

Wanneer de rouwbrief bezorgd is.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Bierens, Hartelijk dank voor uw bericht. U zegt een rouwkaart nog niet te hebben ontvangen, dit betreur ik ten zeerste. Ten eerste mijn excuses voor het ongemak. Graag reageer ik op uw bericht. Ik maak hier graag een melding van zodat mijn collega's kunnen kijken hoe dit kan. Weet u wanneer deze rouwbrief is verzonden? Dan ga ik ermee aan de slag voor u. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Bierens, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 maart 2018 om 11:50 geantwoord

Geachte mevrouw Bierens,

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door