Klacht: Router kapot

op 02 november 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar, eind december, heb ik via een hele omweg en veel problemen een draadloze router gekregen van het merk Sitecom.
Deze werkte prima en destijds zijn de problemen met UPC, na heel veel telefoontjes, uiteindelijk naar ieders behoren opgelost.
Op 21 oktober dit jaar heb ik UPC benaderd omdat deze draaloze router kapot blijkt te zijn. Ik heb dit gemeld bij UPC waar ik vervolgens niets meer van hoorde. Zelf contact opgenomen. Hierbij kreeg ik te horen dat ik het zelf via de firma van het product moest regelen!!?? Ik was toen al boos omdat ik vindt dat UPC het had moeten regelen! Bij deze firma geconstateerd dat het app. defect is, maar dat UPC het moet oplossen. Het is nu 2 november en tnt wordt er iedere keer gezegd dat het bij een afdeling ligt die maar geen contact opneemt! IK BEN HET ZAT!!!
ook na verscheidene mails wordt er niet gereageert!!

Gewenste Oplossing:

Nieuwe draadloze router op zeer korte termijn.
Compensatie van de gemaakte kosten Ruim anderhalf uur aan de telefoon!!!

Alle klachten die gemeld zijn door W Zeper